Zadzwoń do naszego konsultanta
phone
lub napisz email email
Chcesz założyć sklep internetowy? Koniecznie przeczytaj poradnik prawny sprzedawcy

Budowanie bazy mailingowej

Główna Fora Reklama i marketing sklepu Email marketing Budowanie bazy mailingowej

Ten temat zawiera 15 odpowiedzi, ma $s, i został ostatnio zaktualizowany przez  Amelia 3 lata, 6 miesiące temu.

Przeglądają 16 wpisy - 1 przez 16 (z 16 w sumie)
  • Autor
    Wpisy
  • #2186

    CoTyNiePowiesz

    Macie jakieś dobre sposoby na zdobywanie nowych maili np. do wysyłania newslatterów czy innego spamu sklepowego? :) Wiem, że baza mailingowa jest przydatna i generuje ruch na stronie, ale ciekawi mnie jakie zabiegi stosujecie żeby ją zbudować.

    #2198

    Adrian Michalski

    U mnie wyskakuje okienko z zapisem do newslettera, dzięki czemu dostaje się rabat na niektóre produkty – to chyba jedyny sposób żeby ktoś się w ogóle zapisał, bo normalnie, tak bez promocji jest raczej ciężko.

    #2216

    Pablo1985

    Prawda, trzeba dodawać do opcji newslettera jakąś przynętę, coś co skłoni do zapisania się bo faktycznie mało kto chce sobie po prostu spamować skrzynkę.

    Dobrą opcją jest również zachęcanie mało agresywne, tzn na widocznym ale nie dominującym odnośniku.

    #2231

    Karolina Pietrzyk

    U mnie każdy newsletter jest tworzony osobny :) wiem, że to dziwna praktyka, ale staram się nawiązać więź z klientem i pisać do niego osobiście, np. bezpośrednio nawiązując do jego wcześniejszych zakupów.
    To bardzo pracochłonne zadanie, ale znacząco wpływa z powrót klientów do mojego sklepu.

    #2254

    Wojtek

    Wow, to musisz mieć z tym masę roboty, no chyba, że masz tylko kilku klientów. Piszesz takie wiadomości sam, czy kogoś zatrudniasz? Jeśli to naprawdę jest tak efektywne, to może faktycznie warto się pobawić w dialog z kupującymi. :)

    #2276

    Karolina Pietrzyk

    Faktycznie trochę roboty z tym jest, ale skutecznie zatrudniam przy tym męża :) Gdybym miała w tym celu wynajmować dodatkową osobę to nie wiem,czy bym się zdecydowała na taką formę promocji, chociaż, jak już napisała, jest bardzo skuteczna.

    #2307

    Ferdek

    Ale w takim razie musisz sprzedawać raczej droższe rzeczy, skoro tak ci zależy na każdym kliencie.
    Ciekawi mnie jak się zwracasz do klientów, tak żeby poczuli się wyjątkowo i wrócili do Twojego sklepu, bo przecież łatwo w ten sposób kogoś zrazić.

    #2322

    Karolina Pietrzyk

    W sumie to nie takie drogie, ale miesięcznie najlepsi klienci zostawiają koło kilku stów.

    W gruncie rzeczy staram się utrzymywać pozytywne relacje, bo to po prostu przyjemne :) a cały pomysł podsunął mi mąż, który pracuje jako przedstawiciel handlowy, więc do każdego klienta podchodzi indywidualnie.

    #2396

    Radosław K

    Pozazdrościć męża, że Cię tak dzielnie wspiera :) a tak właściwie to o dużo skoczyły Twoje dochody od kiedy stosujesz taką strategię?

    #2483

    Karolina Pietrzyk

    Raczej nie chodzi o sam wzrost dochodów, to trudno jest obliczyć, po prostu taki mam sposób prowadzenia sklepu i trudno powiedzieć, jak by to wyglądało gdybym spróbowała czegoś innego :)

    #2554

    Radosław K

    Czyli prowadzenie Twojego sklepu jest silnie związane z takim rodzajem marketingu? To naprawdę fajne rozwiązanie, bo założę się, że dzięki temu można uniknąć wielu problemów i łatwiej można się dogadać z każdym klientem w razie np. reklamacji.

    #2571

    Karolina Pietrzyk

    Faktycznie, dzięki temu, że mam dobry kontakt z klientami, nie zdarzyło się jeszcze, żebym musiała się z kimś kłócić, lub uznawać jakąś reklamację bez powodu. Zasada jest prosta, ja szanuję moich klientów, a oni szanują mnie :)

    #2634

    Derek21

    No to masz szczęście po prostu, że trafiłaś na takich ludzi, którzy szanują Twoją pracę, a nie tylko wymagają i kłócą się o byle pierdołe.
    Pozazdrościć :)

    #2741

    Amelia

    Ja od razu wiem, że klient jest kłopotliwy i zwykle staram się wtedy jak najszybciej zakończyć taką transakcję, nawet jak mam być stratna. Wiem, że może i źle robię, ale nie mam ochoty się z nikim kłócić.

    #2781

    Borys b

    To właśnie dobrze, że to wiesz :) przecież biznes nie polega na dopłacaniu do interesu, czasami trzeba się postawić i walczyć o swoje, bo idąc rozumowaniem z kultowego Misia:
    -A co by było, gdyby każdy tak chciał?
    :)

    #2886

    Amelia

    No tak, ale to się zdarza tak rzadko, a ja naprawdę nie mam ochoty się kłócić. Oczywiście gdybym takich akcji miała więcej, to wtedy pewnie bym się kłóciła, a tak prawie nie odczuwam tego finansowo.

Przeglądają 16 wpisy - 1 przez 16 (z 16 w sumie)

Musisz być zalogowany aby odpowiedzieć na ten temat.