Zadzwoń do naszego konsultanta
phone
lub napisz email email
Chcesz założyć sklep internetowy? Koniecznie przeczytaj poradnik prawny sprzedawcy

Jaki styl opisów?

Główna Fora Opis produktu / copywriting Jaki styl opisów?

Ten temat zawiera 15 odpowiedzi, ma $s, i został ostatnio zaktualizowany przez  Bliss 2 lata, 5 miesiące temu.

Przeglądają 16 wpisy - 1 przez 16 (z 16 w sumie)
  • Autor
    Wpisy
  • #1977

    Mati

    Szukam kogoś, kto napisze mi fajne opisy produktów, które będą oryginalne i zabawne, tak żeby aż chciało się je czytać. Myślicie, że taka usługa będzie kosztować ekstra? Zależy mi, żeby wszystko powstawało w terminie i z odpowiedniąwydajnośćią (5-10 opisów tygodniowo).

    Ile musiałbym zapłacić za takie coś?

    #2002

    Karolina

    Jeśli trafisz na sprawdzonego copywritera, który będzie terminowy, to trzymaj się go i nie oszczędzaj na nim! Obecnie mimo wielu ofert dość ciężko jest znaleźć kogoś do pisania mniej ambitnych tekstów, kto będzie w miarę podchodził do pracy

    #2020

    Antoni Gierek

    Ja chętnie przyjmę zlecenia, a cena zależy od tego jak dokładnie ma być ten opis (liczba znaków, jaki towar, konwencja w jakiej będzie wszystko pisane). Myślę, że 1 zł to cena za jakieś 250 znaków opisu kreatywnego (na rękę oczywiście). Daj znać, czy jesteś zainteresowany.

    #2060

    Mati

    Dzięki za propozycję. Opisy miałyby być śmieszne, ale nie za bardzo i związane z aktualnymi wydarzeniami na świecie. Chodzi też o to, żeby takie opisy się zmieniały co jakiś czas, bo wtedy klient będize miał odczucie, że wprowadzam nowy towar. Pomyślę nad Twoją ofertą (musze to przeliczyć i zastanowic się jakie długie miałbyby być opisy).

    #2190

    Dawid11

    Pierwszy raz słyszę żeby ktoś chciał sprzedawać produkty w sklepie internetowym za pomocą artykułów publicystycznych :) ale pomysł sam w sobie fajny.

    #2200

    Mati

    Dzięki staram się jak mogę bo konkurencja duża :)

    Ideałem by było gdyby klienci wpadali do sklepu żeby poczytać takie opisy z ciekawości, ale zdaję sobie sprawę, że to by wymagało dużych nakładów ludzkich i finansowych.

    #2214

    Davis

    To by była dobra opcja na zrobienie reklamy viralowej, tak żeby się sama roznosiła po sieci. Tyle tylko, że znalezienie kogoś kto ci takie teksty napisze może być naprawdę trudne.

    Ja myślałem o robieniu małych pasków komiksowych, w których umieszczony byłby przedmiot, który sprzedaję.

     

    #2336

    Mati

    Pomysł też fajny, a nawet powiem zaje… tylko, że do tego potrzebowałbyś rysownika, grafika itp. który to stworzy na odpowiednim poziomie. Nie spotkałem się nigdy z takim czymś, ale patrząc z pozycji kupującego na pewno bym się zainteresował takim produktem.

    #2493

    Makary

    Takie oryginalne sposoby reklamy są fajne i jak najbardziej pozytywne, ale sprawdzają się tylko w określonej grupie produktów, skierowanej do młodych osób, które nie boją się takich innowacji.

    #2589

    Magda

    No nie da się ukryć, że do takich działań potrzeba młodych, kreatywnych osób, które się zaangażują. Jednocześnie daje to możliwość stworzenia naprawdę fajnej kampanii, która będzie miała ogromne przebicie.

    #2632

    Ambrozja

    Grunt to być kreatywnym podczas wszystkich przeprowadzanych akcji, bez względu na to, czy pisze się opis produktu, czy przeprowadza skomplikowaną akcję marketingową. Trzeba zawsze wykazywać się i wyróżniać na rynku :)

    #2772

    pako

    Dla mnie opis produktu musi być unikatowy. Nie jestem zwolennikiem długiej, skomplikowanej treści, bo to zwykle świadczy o braku istotnych i ważnych funkcji w takim produkcie.

    #2829

    Edek

    Masz na myśli taki opisowy charakter? że zamiast uwzględnienia tylko specyfikacji jest jeszcze opis? jeśli tak to faktycznie, mnie też to irytuje, ale tylko jeśli nie mogę znaleźć interesujących mnie rzeczy.

    #2835

    pako

    Nie lubię po prostu zaciemniania opisów, które nic nie mówią i przeszkadzają w znalezieniu informacji, które naprawdę nas interesują, a tak się zdarza, jeśli ktoś stara się coś sprzedać nieumiejętnie.

    #5649

    lenka222
    Uzytkownik

    Można próbować tutaj jakiś innowacji w stylu zabawne opisy, ale ja jakoś nie wierzę, że to się sprawdzi… Dzisiaj wszyscy są zabiegani i zależy im przede wszystkim na tym, żeby jak najszybciej znaleźć komplet informacji – jak się sfrustrują, że trudno jest im je znaleźć to na pewno po prostu sobie pójdą, a na pewno nic nie kupią…

    #7053

    Bliss

    W dzisiejszych czasach trzeba być naprawdę oryginalnym żeby się przebić przez konkurencję. Na szczęście niektórzy copywriterzy są prawdziwymi pasjonatami 😉

Przeglądają 16 wpisy - 1 przez 16 (z 16 w sumie)

Musisz być zalogowany aby odpowiedzieć na ten temat.