Zadzwoń do naszego konsultanta
phone
lub napisz email email
Chcesz założyć sklep internetowy? Koniecznie przeczytaj poradnik prawny sprzedawcy

Metody skutecznego pozycjonowania sklepu internetowego

Główna Fora Reklama i marketing sklepu Pozycjonowanie sklepu (SEO) Metody skutecznego pozycjonowania sklepu internetowego

Ten temat zawiera 7 odpowiedzi, ma $s, i został ostatnio zaktualizowany przez  Waldeka 3 lata temu.

Przeglądają 8 wpisy - 1 przez 8 (z 8 w sumie)
  • Autor
    Wpisy
  • #2521

    Kornet

    Hej, znacie jakieś sposoby na skuteczne i szybkie pozycjonowanie sklepu internetowego? Oczywiście nie chodzi o wskazówki typu: wynajmij firmę :) tylko raczej o wasze metody i doświadczenia.

    #2639

    Przemek Jodłowski

    Pozytywnie wypada pozycjonowanie konkretnych produktów, zwłaszcza jeśli handluje się sprzętem specjalistycznym. Można wtedy zgarnąć wszystkich klientów, którzy szukają danej rzeczy minimalizując przy tym koszty związane z pozycjonowaniem.

    #2675

    Kornet

    Ale to mowa tylko o sklepach, które faktycznie oferują profesjonalne części czy maszyny, a co zrobić jeśli sprzedajemy coś popularnego, czego dużo na rynku?

    #2733

    Marta Kałuska

    No cóż wtedy sytuacja jest nieco trudniejsza i trzeba angażować w takie pozycjonowanie więcej środków. Nie zawsze jest to opłacalne ale w odpowiednich warunkach może przynieść spore korzyści. Wszystko zależy od konkretnego produktu, jaki chce się wypozycjonować.

    #2758

    Kornet

    Czyli im popularniejszy przedmiot tym trudniej się przebić? A to nie jest tak, że takie rzeczy są częściej wyszukiwanie przez klientów, więc jest większa szansa, że trafią na naszą stronę?

    #2831

    Wampir

    Tak właśnie jest, ale nie jest jasno powiedziane, że jest to bardziej opłacalne niż sprzedawanie rzadszych rzeczy. Wszystko zależy od konkretnego rynku i chodliwości towaru.

    #2833

    Eustachy

    Mnie wydaje się, że taka zależność tak naprawdę wpływa na poziom dochodów nieznacznie. Wiadomo, coś popularniejszego – łatwiej sprzedać, ale większa konkurencja, a coś, czego jest mniej na rynku = mniejsza konkurencja, ale trudniej znaleźć nabywcę. Oczywiście zależy to od konkretnego produktu, bo można np. znaleźć dziurę rynkową i zarobić bardzo dużo.

    #2884

    Waldeka

    No o to chodzi, żeby trafić w dziurę rynkową i zaoferować coś, co będzie miało wzięcie, a jednocześnie nie będzie dużej konkurencji.

Przeglądają 8 wpisy - 1 przez 8 (z 8 w sumie)

Musisz być zalogowany aby odpowiedzieć na ten temat.