Zadzwoń do naszego konsultanta
phone
lub napisz email email
Chcesz założyć sklep internetowy? Koniecznie przeczytaj poradnik prawny sprzedawcy

Pozycjonowanie mało popularnych fraz

Główna Fora Reklama i marketing sklepu Pozycjonowanie sklepu (SEO) Pozycjonowanie mało popularnych fraz

Ten temat zawiera 11 odpowiedzi, ma $s, i został ostatnio zaktualizowany przez  Bartosz 3 lata, 6 miesiące temu.

Przeglądają 12 wpisy - 1 przez 12 (z 12 w sumie)
  • Autor
    Wpisy
  • #2029

    Łukasz Harold

    Nie wiecie, czy jeśli sprzedaje bardzo specjalistyczny sprzęt (części do obrabiarek jednego producenta) i z tego co wiem jestem jedynym dystrybutorem w moim regionie, to czy jest sens dodatkowo pozycjonować  mój sklep? Po spisaniu mojej frazy jestem na piewszej stronie, wieć chyba nie ma takiej potrzeby.

    #2037

    Derek

    Z tego co piszesz wynika, że jesteś jedyną opcją dla swoich klientów i właściwie to nie musisz się za bardzo reklamować czy pozycjonować. Możesz jednak dla formalności zainwestować trochę w SEO, tak żeby twój sklep zawsze był na pierwszym miejscu w google, ale nie ma co z tym przesadzać.

    #2042

    Gandzia

    Pozycjonowanie nie ma sensu – segment w jakim działasz automatycznie się pozycjonuje. Klientom pewnie bardziej zależy na tym żeby do Ciebie dotrzeć niż Tobie żeby do nich dotrzeć. Ale bądź czujny, jeśli pojawi się konkurencja, to działaj i spychaj ich na dalsze miejsca w google (przez własne pozycjonowanie sklepu internetowego).

    #2052

    Kalcedon

    Faktycznie jeśli biznes Ci się kręci i nie masz problemów z klientami to nie warto zawracać sobie głowy pozycjonowaniem. Ważny jest też kanał przez który pozyskujesz klientów.

    Jeśli sprzedajesz sprzęt specjalistyczny to informacje o Tobie rozchodzą się raczej pocztą pantoflową i możesz podziałać bardziej w marketingu szeptanym niż w ogólniejszym pozycjonowaniu (na szersze frazy).

    #2141

    Kapeć

    Pozycjonuj! Jeśli olejesz pozycjonowanie, to jeśli pojawi się jakaś konkurencja w Twoim segmencie, to bez większych problemów wskoczy na pierwsze miejsce w wyszukiwarce google. Musisz patrzeć na to w szerszej skali i zapobiegać przyszłej utracie pozycji.

    #2169

    Rewolwer

    Bez przesady, najważniejsze to liczyć odpowiednio koszty. Nie ma sensu inwestować w coś, jeśli się nie ma odpowiednich środków ( i pieniężnych i czasowych).

    Z drugiej strony, jeśli biznes idzie dobrze, to pozycjonowanie faktycznie może być przydatne w przyszłości, bo w jakiś sposób ugruntuje Twoją pozycję w sieci, na wypadek np. gdybyś chciał poszerzyć sprzedaż o kolejne marki czy produkty.

     

    #2217

    Darek Pawlicki

    Na Twoim miejscu pozycjonował bym konkretne frazy na odpowiednie modele, wraz ze wszelkimi oznaczeniami. Sporo osób szuka produktów właśnie w ten sposób, a koszty takiego zabiegu będą niższe niż  pozycjonowanie ogólniejszych fraz z Twojej branży.

    #2256

    Gindziu

    Fakty, warto stosować oznaczenia podawane przez producentów i wszystkie ich modyfikacje, biorąc również pod uwagę możliwe błędy przy wpisywaniu. Wtedy każda osoba, która szuka danej rzeczy trafi do naszego sklepu, a koszty faktycznie będą dość niskie.

    #2457

    Bratumił

    Samo pozycjonowanie takich fraz powinno być uzależnione od paru rzeczy. Musisz się zorientować, ile przekierować do Twojego sklepu pochodzi właśnie z takich słów i jeśli liczba będzie odpowiednio duża, to możesz spokojnie zacząć pozycjonować

    #2515

    Janusz Majewski

    No niezupełnie tak to działa, bo chodzi przede wszystkim o to, żeby zwiększyć ten stosunek,a nie pozycjonować na tej podstawie. Akurat mało popularne frazy mogą być bardzo pomocne, bo faktycznie trafność wyszukiwania na ich podstawie jest o wiele wyższa.

    #2785

    Nikodem

    A spróbuj najpierw zrobić dokładne statystyki i będziesz widział ilu klientów trafia do sklepu z googli, a ilu z głównej strony. Jeśli dużo z googli, to inwestuj w pozycjonowanie.

    #2817

    Bartosz

    No, akurat prowadzenie statystyk np. przez google analystic jest trochę bardziej skomplikowane niż to opisałeś, ale w gruncie rzeczy każdy właściciel sklepu powinien znać się na prowadzeniu takich rzeczy, bo dzięki nim można zaplanować strategie marketingową.

Przeglądają 12 wpisy - 1 przez 12 (z 12 w sumie)

Musisz być zalogowany aby odpowiedzieć na ten temat.