Zadzwoń do naszego konsultanta
phone
lub napisz email email
Chcesz założyć sklep internetowy? Koniecznie przeczytaj poradnik prawny sprzedawcy

Statystyki sklepu w reklamie

Główna Fora Statystyki sklepu Statystyki sklepu w reklamie

Ten temat zawiera 8 odpowiedzi, ma $s, i został ostatnio zaktualizowany przez   3 lata, 1 miesiąc temu.

Przeglądają 7 wpisy - 1 przez 7 (z 7 w sumie)
  • Autor
    Wpisy
  • #2238

    Kinga

    Hej, zastanawiam się, czy używać statystyk zakupów w reklamowaniu produktów i sklepu w ogóle. Chodzi o chwalenie się liczbą sprzedanych produktów bezpośrednio w opisie i szerze, na głónej stronie sklepu.
    Czy takie działanie ma sens?

    #2249

    Waluś

    Pewnie, że tak, ale tylko jeśli jest się czym chwalić :) w przypadku rzeczy użytkowych opinie o produkcie są bardzo ważne i liczba sprzedanych przedmiotów też, bo świadczy o jego popularności i jakości produktu.

    #2461

    Edyta

    No to też zależy co sprzedajesz, jeśli to będzie lampa stojąca i napiszesz „unikat”, „wyprodukowano tylko 10 sztuk” to będzie raczej kiepsko chwalić się sprzedażą 500 sztuk :)
    Chodzi o dobre wyczucie rynku, w ten sposób można reklamować rzeczy użyteczne, codziennego użytku, a odpuścić sobie w przypadku rzeczy luksusowych i a artystycznych.

    #2518

    Aron

    Edyta – no raczej, że unikat to unikat, więc nikt nie będzie się chwalił dużą sprzedażą.
    A w przypadku rzeczy codziennego użytku lepiej zastosować system komentarzy, który będzie bardziej miarodajny dla kupujących niż sama liczba kupujących.

    #2641

    Wielki Grzegorz

    To prawda, komentarze o danym produkcie zawsze są przydatne, bo można eliminować towar nieprzydatny, który nie odpowiada klientom. Zresztą takie coś pewnie wyeliminuje się samo, jeśli dostanie wystarczającą liczbę negatywnych komentarzy.

    #2674

    Edziu

    Właśnie, komentarze zawsze niosą ze sobą ryzyko tego, że będą niepochlebne :)
    Oczywiście jeśli sprzedawca odpowiednio przykłada się do prowadzenia sklepu, to takie sytuacje powinny myć marginalne.
    Pozytywne komentarze świadczą jednak na dużą korzyść sprzedawcy i jego produktów.

    #2734

    2000

    Czytałem jakieś badania, że często pozytywne opinie mają największy wpływ na decyzje kupujących. Przecież prawie każdy sprawdza komentarze, zwłaszcza przed większym zakupem.

Przeglądają 7 wpisy - 1 przez 7 (z 7 w sumie)

Musisz być zalogowany aby odpowiedzieć na ten temat.