13 prelekcji. 480 minut z największymi ekspertami ecommerce z takich firm jak m.in. Google, Facebook, Shoplo czy PayPal. Ponad 250 właścicieli sklepów internetowych. Ecommerce Day to pierwsza konferencja w branży ehandlu na tak wielką skalę. Jeżeli sprzedajesz online, nie może Cię na niej zabraknąć.

Wszystko, co powinien wiedzieć e-sprzedawca

Konferencja jest organizowana przez platformę sklepową Shoplo.com i będzie miała miejsce już 28 maja na Stadionie Narodowym w Warszawie. Event skierowany jest do właścicieli małych i średnich sklepów, którzy szukają praktycznych wskazówek, aby rozwijać swoje biznesy i zwiększać w nich sprzedaż.

Jak narodził się pomysł Ecommerce Day? Jak mówi Agnieszka Lekszycka, Marketing Manager Shoplo.com: W naszej działalności zawsze wiele uwagi poświęcaliśmy edukacji e-przedsiębiorców. Widzimy, że coraz częściej szukają oni kolejnych porad i aktywnie angażują się w rozwój swoich sklepów. Postanowiliśmy więc dostarczyć im maksimum cennej wiedzy dzięki spotkaniu z największymi autorytetami w branży ehandlu.

100% Praktyki

Agenda konferencji jest rzeczywiście imponująca. Po raz pierwszy w jednym miejscu wystąpią prelegenci z takich firm jak: Google, Facebook, Shoplo, PayPal, GetResponse, Showroom, eKomercyjnie.pl czy Fokus. Zdradzą oni m.in:

 

  • jak pozyskać ruch przy pomocy Google i jak zwiększyć widoczność sklepu w wyszukiwarkach,
  • czym jest Google Shopping i jak z niego korzystać,
  • jak sprzedawać i reklamować ecommerce na Facebooku,
  • jak polepszać efektywność e-mail marketingu,
  • jak zwiększać sprzedaż wykorzystując wiele kanałów jednocześnie,
  • jak napisać odpowiedni regulamin dla e-sklepu,
  • jak pozyskać fundusze na rozwój sklepu,
  • jak analizować ecommerce,
  • jak optymalizować proces check-out’u,

 

 

Organizatorzy zadbali przy tym, aby prezentacje miały bardzo praktyczny wymiar – Zależy nam, aby e-przedsiębiorcy dowiedzieli się tego, co od razu będą mogli wykorzystać w swoich biznesach, a nie poznali ogólne trendy czy definicje pojęć. Ecommerce Day to 100% praktyki i porady poparte konkretnymi przykładami, gotowe do wykorzystania w każdym sklepie – zapewnia Lekszycka.

Cena wstępu na całodniowe wydarzenie jest przy tym wyjątkowo niska – to jedyne 199zł brutto.

Więcej informacji o Ecommerce Day znajdziesz tutaj.

Sponsorem strategicznym konferencji organizowanej przez Shoplo.com jest Siódemka oraz GetResponse.

Patronat nad wydarzeniem objęły takie media jak: Wyborcza.biz, eGospodarka.pl, NowyMarketing, Marketer+, eKomercyjnie.pl, Mam Startup, e-biznes.pl, evigo.pl, AIP i CentrumSprzedawcy.pl.

UWAGA! Shoplo.com przygotowało specjalną niespodziankę dla uczestników Ecommerce Day. Wśród tych, którzy zarejestrują się na wydarzenie do 05.05 platforma wylosuje osobę, która otrzyma Shoplo za darmo na cały rok. Zarejestruj się już dziś.

Ecommerce Day – 28 maja dniem e-sprzedawcy
6 votes, 5.00 avg. rating (99% score)