Jak kreować określoną wartość dla klienta i generować lepsze wyniki firmy? Poprzez łączenie w możliwie najlepszy sposób działań marketingowych z sukcesem w sprzedaży. Tylko jak tego dokonać? Odpowiedź na to pytanie poznamy podczas III edycji konferencji Marketing Progress: efektywny marketing a skuteczna sprzedaż, która odbędzie się we Wrocławiu od 28 do 29 maja 2015 roku.

Podczas dwudniowego spotkania zgromadzeni specjaliści opowiedzą między innymi o nowej tożsamości marketingu i sprzedaży oraz zaprezentują rozwiązania, które pomagają w precyzyjnym trafianiu do odpowiednich klientów – z adekwatnym komunikatem, w odpowiednim czasie. Omówią też narzędzia, dzięki którym można budować trwałe relacje z klientami i wskażą, jak odpowiednio dobierać działania marketingowe, aby skutecznie wpływać na wypracowanie zysków.

W ciągu dwóch dni zgromadzeni słuchacze staną przed możliwością zdobycia wiedzy na temat zagadnień z pogranicza marketingu i sprzedaży. W czwartek, 28 maja, uczestnicy zapoznają się między innymi z wynikami badań z zakresu relacji między marketingiem i sprzedażą. Będzie to także doskonała okazja do czerpania inspiracji z praktycznych prelekcji przygotowywanych przez ekspertów-praktyków, dotyczących m.in. multiscreeningu, trendów w sprzedaży czy wpływu kryzysów w mediach społecznościowych na zachowania rynku.

Piątek poświęcono głównie narzędziom przydatnym w pracy marketera, które mają w znaczący sposób pomóc w generowaniu lepszych leadów. Będzie m.in. o słowach, które sprzedają, rozwiązaniach content marketingowych czy technologiach mobilnych w służbie sprzedaży. Równolegle do prelekcji odbywać się będą warsztaty, które dadzą szansę zdobycia praktycznych umiejętności, do wykorzystania w codziennej pracy. Tematyka warsztatów obejmuje zagadnienia z obszaru employer brandingu, social media, technologii mobilnych, wideo-marketingu, SEO/pozycjonowania oraz copywritingu.

Na sali Kina Nowe Horyzonty we Wrocławiu prelekcje wygłoszą między innymi:

  • Jacek Kotarbiński, uznany autorytet świata marketingu
  • Jarosław Kuźniar – dziennikarz TVN
  • Anna Miotk – Polskie Badania Internetu
  • Artur Kurasiński, współtwórca MUSE, mentor, bloger oraz aktywny komentator branżowy
  • Monika Mikowska, współwłaścicielka agencji mobee dick, projektującej rozwiązania mobilne oraz autorka bloga jestem.mobi
  • Barbara Stawarz (Content King)
  • Michał Sadowski (Brand24.pl)
  • Joanna Wrycza-Bekier, dr nauk humanistycznych z zakresu literaturoznwstwa, autorka książki „Magia słów”
  • Michał Pawlik, head of strategy w Mind Progress Group

Aktualnie finalizowane są rozmowy z pozostałymi prelegentami i ekspertami. Pełna ich lista już niedługo pojawi się na stronie. Wydarzenie poprowadzi Paweł Gołębski, dziennikarz radiowy i telewizyjny.

Więcej inspiracji z pogranicza marketingu i sprzedaży na bieżąco pojawia się na: www.facebook.com/marketingprogress

Opłata konferencyjna:
699 złotych netto,
przy zapisie i płatności do 30 kwietnia
899 złotych netto,
przy zapisie i płatności do 27 maja

Zapraszamy: Wrocław, Nowe Horyzonty, 28-29 maja 2015 r.