Biznes e-commerce nie odniesie w dzisiejszych czasach sukcesu bez SEO. Dobrego pozycjonowania nie da się natomiast prowadzić bez odpowiednich narzędzi. SEMSTORM powstał, by pomóc Ci w optymalizacji procesów związanych z SEO. Jeśli zdecydujesz się na skorzystanie z tego software’u to nie doświadczysz rozczarowania.

Chcesz sprawdzić pozycje swoich słów kluczowych? Sprawdzić jak wypadasz na tle konkurencji i nad czym musisz popracować? SEMSTORM odpowie na wszystkie te pytania i pomoże Ci dostać się na szczyt wyszukiwarki Google. W naszej recenzji znajdziesz informacje o funkcjach polskiego narzędzia oraz naszą opinię o SEMSTORM.

Zniżka -30% na SEMSTORM. Wpisz kod: CENTRUMSPRZEDAWCY30

Czym jest SEO?

Jeżeli dopiero rozpoczynasz swą przygodę z segmentem e-commerce to zapewne zastanawiasz się co kryje się pod tym tajemniczym skrótem. SEO, czyli Search Engine Optimalization, to jedna z technik marketingu internetowego. Jej celem jest wyprowadzenie Twojej strony na wysokie pozycje w wyszukiwarkach za pomocą odpowiednio dobranych słów kluczowych. W Polsce ten proces nazywamy pozycjonowaniem.

Posługując się prostym przykładem – jeśli otwierasz, powiedzmy, internetowy sklep rowerowy w Poznaniu to Twój potencjalny klient w wyszukiwarkach będzie wpisywał frazy typu “rowery Poznań”, czy “sklep rowerowy Poznań”. Aby klient trafił akurat do Ciebie, a nie do konkurencyjnej firmy, musisz znaleźć się na jak najwyższej pozycji. To właśnie jest celem procesów SEO. Dokonuje się tego za pomocą przeróżnych technik. Obecnie najbardziej skuteczne są: link building oraz content marketing.

SEMSTORM ułatwi Ci życie

W każdym razie na pewno ułatwi Twoją pracę. I to na kilka sposobów:

Jeśli stworzyłeś dobry plan content marketingowy i regularnie go wdrażasz to gratulacje. Jest to jednak połowa sukcesu. Nawet jeśli uważasz, że piszesz znakomite artykuły, czy poczytne poradniki, to jeszcze nie znaczy, że roboty wyszukiwarek podzielają Twoje zdanie. Dobry plan content marketingowy nigdy nie jest dokumentem “zamkniętym”. Aby przyniósł efekty – musisz odpowiednio optymalizować tworzone treści. Jak pomoże Ci w tym SEMSTORM?

Analiza słów kluczowych:

Twoja strategia content marketingowa powstała zapewne w oparciu o słowa kluczowe, które potencjalni klienci wpisują w wyszukiwarkę. Na nich najbardziej Ci zależy. Wchodząc w panel SEMSTORM pod zakładką “słowa kluczowe” po wpisaniu nazwy swojego serwisu możesz przejrzeć wszystkie frazy na które się pozycjonujesz. System wówczas pokaże Ci:

  • jaką pozycję w wyszukiwarce ma Twoja strona na konkretną frazę
  • ile jest miesięcznych wyszukiwań danego słowa
  • na jaką ilość wejść miesięcznie z danej frazy możesz liczyć

Tak to wygląda w praktyce:

opinie semstorm

Dzięki temu widzisz nad którymi słowami kluczowymi powinieneś popracować mocniej, oraz określić efekty swoich dotychczasowych działań.

System udostępnia ci również informacje o wzrostach i spadkach Twoich fraz. To z kolei daje Ci możliwość szybkiej reakcji. Jeśli widzisz, że jedno z Twoich najważniejszych słów kluczowych notuje spadek w ciągu ostatniego miesiąca to masz możliwość szybkiej korekty swojego planu contentowego celem zapobiegnięcia dalszej podróży w dół przez daną frazę.

Zobacz co robi Twoja konkurencja

SEMSTORM daje Ci możliwość przeprowadzenia białego wywiadu na temat konkurencyjnych dla Ciebie stron. Co więcej – pomoże Ci także je zdefiniować. W zakładce “konkurenci” system pokaże Ci wszystkie strony, które pozycjonują się na takie same frazy jak ty! Pozwoli Ci to poszerzyć swoją wiedzę o segmencie rynku na którym działasz. Każdą z tych firm możesz rzecz jasna monitorować. Masz dostęp do takich samych danych, jak te z obrazka powyżej. Daje Ci to możliwość weryfikacji jak Twoi konkurencji wypadają w wyszukiwarce. Taka analiza może Ci bardzo pomóc, gdyż sprawdzisz z jakich słów kluczowych korzysta konkurencja, a które ty pominąłeś w swoich działaniach.

Ty vs konkurent

W tej samej zakładce możesz również zorganizować pojedynek na frazy kluczowe z konkurentami Twojej marki. Uzyskasz porównanie waszych pozycji na wspólnie wykorzystywane słowa kluczowe. Możesz maksymalnie porównać ze sobą 3 dowolne serwisy internetowe.

semstorm

Jest to świetny sposób na zmierzenie efektywności Twoich działań SEO. Weryfikacji czy pozyskiwane przez Ciebie linki, czy tworzone treści przynoszą rezultaty lepsze niż działania konkurencji.

semstorm opinie

Jeśli widzisz, że tracisz dystans do konkurencji na ważnym dla Ciebie słowie kluczowym to pora na wezwanie posiłków i atak na tę frazę. Po miesiącu, czy dwóch możesz ponownie porównać pozycje i na własne oczy zobaczyć efekt swojej pracy! Nie tylko poprawisz wynik, ale również, nie ukrywajmy, uzyskasz sporą dawkę satysfakcji.

Statystyki

Statystyki obrazujące efekty działań to sól każdego marketera. Statystyki SEO udostępnione przez SEMSTORM przygotowane są prawie perfekcyjnie. Przede wszystkim czytelnie. Podane w sposób prosty i zrozumiały, co pozwala na uniknięcie żmudnego eksportu danych i analiz. W panelu informacyjnym dostajesz do dyspozycji wykresy ukazujące najważniejsze dane na temat pozycjonowania. U samej góry panelu widnieje wskaźnik ruchu na Twojej stronie w dowolnie wybranym okresie czasu. Umieszczono tam również krótkie podsumowanie liczbowe Twych słów kluczowych: ile jest ich dokładnie zaindeksowanych przez roboty Google oraz ile z nich znajduje się w top 10.

Linia czasu obrazuje zmieniającą się liczbę Twoich fraz kluczowych na przestrzeni całego okresu funkcjonowaniu serwisu.

semstorm.pl opinie

Jak widać na przykładzie serwisu epoznan.pl – ilość słów kluczowych tego portalu na przestrzeni ostatnich 3 lat wzrosła dwukrotnie. Jest to klarowny sygnał dla pozycjonerów tego serwisu, że ich działania idą w dobrą stronę. Jeśli Twoja strona notowałaby spadek na przestrzeni kilku miesięcy to byłby to dla Ciebie jasny przekaz – należy zmodyfikować plan pozycjonowania. Nie jestem w stanie wyobrazić sobie współczesnego marketera działającego po omacku, niczym dziecko we mgle. Dostęp do tego typu danych to priorytet dla przedstawicieli tej branży.

SEMSTORM udostępnia również 3 wykresy, które w szybki sposób pozwalają określić najważniejsze informacje na temat kondycji naszych słów kluczowych:

  • Nowe i utracone słowa – wykres ten obrazuje stosunek nowo zaindeksowanych słów, do tych które utraciliśmy. Jeśli wskaźnik pokazuję liczbę mniejszą niż 1 to znaczy, że utraciłeś zbyt dużo słów. Ich liczba znajduje się na równi pochyłej i czas najwyższy na włącznie trybu zarządzania kryzysowego
  • Słowa w top 10 – przekaz wykresu jest dość jasny. Obrazuje – jaki procent Twoich słów znajduje się na samym szczycie wyników organicznych. Każdy wynik powyżej 10% powinien być satysfakcjonujący

Kategorie strony – tutaj widzisz do jakich kategorii przypisane są Twoje frazy oraz jaki jest ich udział procentowy.

semstorm recenzja

Wszystkie te dane możesz wyeksportować z systemu do pliku: pdf, jpg, png, czy csv.

Dlaczego SEMSTORM jest dla Ciebie narzędziem niezbędnym?

Jeśli prowadzisz sklep internetowy, zarządzasz portalem, czy też zajmujesz się stricte pozycjonowaniem to nie możesz przejść obojętnie obok narzędzia SEMSTORM. Dobrych wyników nie osiągniesz strzelając na ślepo ze swoimi działaniami SEO. Dlaczego więc warto skorzystać z tego systemu:

  • otrzymasz dostęp do bogatego panelu statystyk obrazującego stan SEO Twojego serwisu
  • będziesz mógł porównać się na tle konkurencji
  • dostaniesz możliwość przeanalizowania dużej ilość danych na temat stron twoich konkurentów
  • zmierzysz efekty swoich działań content marketingowych
  • sprawdzisz pozycję najważniejszych fraz kluczowych w wyszukiwarkach
  • zmierzysz wskaźnik ruchu z wyszukiwania organicznego
  • w porę będziesz mógł zareagować na spadek Twojej strony i unikniesz dzięki temu długotrwałych konsekwencji

Dodatkowe narzędzia w systemie SEMSTORM

Jak każde nowoczesne narzędzie SaaS, również SEMSTORM stale dąży do rozwoju i rozszerzenia portfolio. Regularnie poszerzają swoją ofertę narzędzi dodatkowych. Obecnie dostajesz do dyspozycji: bazę słów, parametry domen, parametry słów kluczowych. W wersji beta funkcjonują obecnie: ranking dzienny i technologia. O wszystkich tych narzędziach będziesz mógł przeczytać w kolejnym artykule, już niedługo na stronie centrumsprzedawcy.pl

Zniżka. I to jaka!

Zalety SEMSTORM są niepodważalne. Ceny pakietów mogą jednak okazać się zbyt wysokie dla początkującego przedsiębiorcy, czy marketera. Z tego powodu mamy dla Ciebie małą niespodziankę – kod rabatowy, który umożliwi zakup abonamentu aż o 30% taniej! Pobierz kod kuponu i na bieżąco monitoruj swoje działania marketingowe!

Zniżka -30% na SEMSTORM. Wpisz kod: CENTRUMSPRZEDAWCY30